Vážení zákazníci, v současné době nenabízíme prodej na splátky.
Vybrat si můžete z jiných způsobů plateb.
ONE-FORTY 400 přináší nevídanou úroveň výkonu při stoupání a sjezdu v cenově výhodném balení postaveném na Meridou testovaném a oceňovaném hliníkovém rámu. Má naprosto stejnou průlomovou geometrii jako jeho dražší bratři, jen je osazen výbavou, která poskytuje potřebný výkon bez vyšší ceny. Teleskopická sedlovka u všech modelů, široký rozsah 11rychlostní sady Shimano a skvělé odpružení SR Suntour a RockShox odvedou svou práci bez zbytečných řečí.
Velikost kol: | 29" |
Systém odpružení, který využívá konstrukci Flexstay pro snížení hmotnosti a údržby, je nastavitelný pro 29" nebo 27,5" kola beze změny geometrie a má vyladěnou progresi tlumení Size Tuned, která se zvyšuje s velikostí rámu, takže lehčí a menší jezdci mají přístup ke všem zdvihům a těžší jezdci dostanou potřebnou podporu při velkých nárazech.
Kola vybavená „C-Mount“ mají upevňovací body pro zadní nosič již integrované (některá kola vyžadují zadní nosič specifický pro daný model), takže montáž je rychlá, jednoduchá a spolehlivá.
U většiny rámů jsou vedena lanka a hadice převodovky a brzdy rámem. Kabely vstupují a vystupují z rámu hladkými zdířkami nebo je použit jeden z dalších systémů, jako je SMART ENTRY nebo WIRE PORT. Vedení kabelů uvnitř rámu je chrání před živly, poskytuje čistý a elegantní vzhled a může nabídnout aerodynamické výhody.
Volitelný blatník s dodatečným krytím, který se pevně přišroubuje k zadní části MTB a chrání jezdce před nečistotami a stříkající vodou a zároveň snižuje hluk, pohyb a zabraňuje poškození laku.
Konstrukce odpružení, u níž byl odstraněn tradiční otočný bod na sedlové vzpěře ve prospěch konstrukce s pružnými vzpěrami. Ta využívá poddajnosti materiálu a specifického tvarování trubek k tomu, aby se sedlová a řetězová vzpěra při pohybu odpružení v průběhu jízdy pohybovaly od sebe. Odstraněním tohoto otočného bodu na křížení sedlovky a řetězové vzpěry jsme ušetřili hmotnost, snížili potřebu údržby a zvýšili tuhost konstrukce rámu.
Osvědčená špičková hliníková slitina 6066 je extrémně lehká a odolná. Díky použití trubek s třikrát větší tloušťkou stěny než při tažení a hydroformování jsme schopni dosáhnout optimálního poměru tuhosti a hmotnosti.
Svářeč pomocí svařovacího hořáku dvakrát přejede spoj, čímž pomáhá vyhladit přídavný materiál. Vyžaduje to hodně zručnosti, ale přináší to pevné a chytře vypadající rámy, které na první pohled vypadají jako rám z uhlíkových vláken.
Náhlavní soupravy navržené společností MERIDA, které umožňují, aby všechny ovládací kabely z řídítek vstoupily do rámu přes kryt náhlavní soupravy, čímž vytvářejí čistý a přehledný vzhled, což umožňuje lehčí, pevnější a aerodynamičtější konstrukci rámu než u běžných kabelových portů. V závislosti na modelu jsou lanka vedena zcela interně (včetně lišty a představce) nebo polointegrovaná, kdy lanka vedou do rámu pod představcem.
Přesnost řízení je zásadní pro bezpečné a sebevědomé ovládání a X-TAPER HEADTUBE nám umožňuje tuto přesnost výrazně zvýšit. Větší průměr náhlavní soupravy ve spodní části spárovaný s menším v horní části pomáhá vypořádat se se zátěží, kterou může moderní jezdectví a vybavení klást na hlavovou trubku, a to vše bez zbytečného přidávání hmotnosti. Umožňuje snadnou montáž kuželových vidlic a poskytuje přesné a sebevědomé řízení.