CZ SK PL
Skipasy zdarma
Získajte zadarmo skipasy při své objednávce nad 2 000,- Kč Více
Doprava zadarmo
Doprava zdarma od 14 000,- Kč Více
Dárečky
Máme dárek i pro tebe Více

FAQs

Často kladené otázky

 

 

1.   Mohu zboží vrátit?

U nás není problém zboží vrátit. Musí být ale splněny určité podmínky:

  1. Zboží vrátíte co nejdříve po doručení, a to nejdéle do 14 dní od obdržení objednaného zboží. Nebo nám do té doby alespoň oznámíte odstoupení od kupní smlouvy a dále postupujete dle našich obchodních podmínek.

  2. Vyplňte, prosím, formulář pro odstoupení od kupní smlouvy na www.levnelyze.cz/vraceni (vyberte možnost „vrácení zboží“).

  3. Zboží bude doručeno zpět na sklad nepoužité, nepoškozené a v originálním obalu.

  4. Adresa pro odeslání vraceného zboží:
    GOLD SPORT s.r.o.
    Nový Svět 350
    Harrachov
    512 46

 

2.   Pokud mi vybraná velikost nesedí, mohu ji vyměnit?

Ano, u nás lze zboží vyměnit. Postupujte následujícím způsobem:

  1. V našem eshopu objednejte co nejdříve požadovanou správnou velikost daného artiklu.

  2. Původní zboží vraťte standardním způsobem popsaným výše v odstavci “Mohu zboží vrátit“.

  3. Po obdržení vráceného zboží Vám co nejrychleji převedeme na Váš účet peníze za chybně zakoupené zboží. Nově správně objednanou velikost /délku zboží Vám zašleme obratem (nečekáme tedy na vrácení původního zboží, které jste chybně vybrali). Způsob dopravy a úhrady nově vybraného zboží záleží na Vašem výběru v nové objednávce.

 

3.   Mohu zboží vrátit i po vánočních svátcích?

U nás není problém zakoupit zboží nyní a vrátit ho po Vánocích, pokud splníte následující podmínky:

  1. Do poznámky k objednávce napíšete, že se jedná o vánoční dárek.

  2. Zboží vrátíte co nejdříve po vánočních svátcích (odešlete jej nejpozději druhý pracovní den po vánočních svátcích).

  3. Vyplníte formulář na www.levnelyze.cz/vraceni (vyberte možnost „vrácení zboží“).

  4. Zboží bude doručeno zpět na sklad nepoužité, nepoškozené a v originálním obalu.

  5. Adresa pro odeslání vraceného zboží:
    GOLD SPORT s.r.o.
    Nový Svět 350
    Harrachov
    512 46

 

4.   Jak reklamovat vadný výrobek?

Reklamované zboží odešlete zpět k nám spolu s průvodním dopisem. Reklamační řád i formulář pro vygenerování průvodního dopisu naleznete na www.levnelyze.cz/reklamacni-rad.

Adresa pro odeslání reklamovaného zboží:
GOLD SPORT s.r.o.
Nový Svět 350
Harrachov
512 46

Prosíme, počítejte s následujícími podmínkami reklamace zboží:

  1. 30denní zákonná lhůta pro vyřízení reklamace se počítá od doručení zboží na výše uvedenou adresu našeho skladu,

  2. po odborném posouzení může být reklamace uznána nebo zamítnuta,

  3. v případě uznání reklamace není možné zvolit Vámi preferovaný způsob řešení. Uznaná reklamace je řešena vrácením peněz na Váš bankovní účet nebo výměnou za nové zboží nebo opravou reklamovaného zboží.

 

5.   Jak mi budou doručeny darované skipasy?

Skipasy zdarma je možné získat v našem eshopu při splnění podmínek dané akce (viz www.levnelyze.cz/skipasy).
Vouchery na skipasy zdarma jsou následně zasílány v elektronické podobě společně s fakturou za nákup v našem eshopu. Vouchery jsou přímo součástí faktury, a to na její druhé a dalších stranách.
Jestliže Vám zpráva nebo příloha nedorazila, pak je pravděpodobné, že je odstranil Váš antivirový program nebo poštovní klient, případně byly přesunuty do nevyžádané pošty.
Budete-li mít další dotazy k akci Skipasy zdarma, zasílejte je spolu s případnou předchozí emailovou korespondencí v této věci na adresu skipasy@levnelyze.cz.

 

6.   Proč moje objednávka trvá někdy delší dobu, než bylo stanoveno?

Naším cílem je nabídnout zákazníkům pokud možno co nejširší nabídku zimních sportovních potřeb. Ovšem některé nestandardní lyže, lyžáky, helmy atd. a ne zcela běžné velikosti jsou vyráběny a dodávány výrobcem či distributorem v omezeném množství. Často jsou i přímo na zakázku vyráběny a proto někdy dochází ke zpoždění při následném dodání zákazníkovi. Buď v důsledku čekání na vyrobení artiklu, anebo protože jsme ho objednali přímo pro Vás ze vzdálenějšího skladu v Evropě, kde byl ještě k dispozici.

Náš tým vždy usilovně pracuje na co nejrychlejším dodání, přesto však prodloužení dodací lhůty v některých z výše uvedených případů nedokážeme ovlivnit.

 

7.   Proč nabízíme lyžáky vždy po dvou číslech například 27 a 27,5?

Číslování lyžařských bot je uvedeno ve dvou velikostech. Každá dvojice čísel má stejný rozměr skeletu i vnitřní botičky. V případě potřeby menší velikosti vložíte mezi botičku a skelet nebo mezi originální ortopedickou vložku a botičku přiložený lifter (vložku). Vložením lifteru zmenšíte prostor v botě, tedy v případě velikosti např. 27 / 27,5 získáte velikost 27.

Velikost lyžáků - 750x150px.png
 

8.   V čem spočívá služba seřízení kola?

Při objednání placené služby „seřízení kola“ bude provedeno následující:

  • nastavení brzd
  • nastavení přesmykačů
  • vycentrování kol
  • nafouknutí duší

Vzhledem k podmínkám přepravních (kurýrních) společností musí být po rozbalení kola z kartonu provedena zákazníkem nebo odborným servisem ještě montáž některých částí:

  • sedlo
  • přední kolo
  • řídítka
  • pedály
  • blatníky (pouze u některých modelů)
  • světlo (pouze u některých modelů)
  • některé kabely u elektrokol musí být zapojeny

 
 Při montáži pedálů dbejte z důvodu rozdílných závitů (pravý a levý) na umístění příslušného pedálu do kliky na správné straně kola.


Každý výrobce doporučuje po ujetí několika kilometrů prohlídku kola a případné dotažení povolených šroubů a spojů.
Po přepravě kurýrem se může výjimečně stát, že přesmykač či brzdy bude nutné znovu seřídit.


Jestliže k Vámi zakoupenému kolu neobjednáte zároveň i službu „seřízení kola“, doporučujeme Vám pro sestavení a seřízení jízdního kola využít služby odborného servisu.


Nářadí a olej nejsou součástí dodávky kola.

Objednáním služby „seřízení kola“ může dojít k prodloužení dodací doby o 3 dny.

A jak rozbalit kolo z krabice? Viz příkladová videa na YouTube:
Pells   -   https://www.youtube.com/watch?v=yGqXcsbDYnc
Kross   -   https://www.youtube.com/watch?v=KUjww-y5okM
Leader Fox   -   https://www.youtube.com/watch?v=OqUEvOcm9Vg

 

9.   Jak zjistím u jízdního kola číslo rámu?

Čísla rámů Vám z logistických důvodů nemůžeme sdělovat, nejsou totiž uložena v našem systému.

Sami číslo rámu naleznete zde:
•    Ve většině případů na spodní straně rámu pod středovou osou.
•    Na horní, spodní nebo sedlové rámové trubce.
•    Na zadní nebo spodní vidlici.

Jestliže kvůli následnému pojištění kola potřebujete uvést číslo rámu ve faktuře, uveďte tuto skutečnosti do poznámky již při objednávce. Pozdější potvrzení z naší strany již není možné.

 

10.  Může dojít ke zpoždění dodávky v souvislosti se situací kolem pandemie koronaviru?

Situace je složitější. Naše vlastní prodejní kapacity jsou dostatečné a dokonce i vyšší než před pandemií. Z naší strany jsme tedy schopni realizovat dodávky v termínech, které jsou uvedeny u jednotlivých produktů.

Vzhledem ke globalizaci výroby, kdy jednotliví subdodavatelé pocházejí prakticky z celého světa a jsou tedy v současné době velmi často, neočekávaně a v různé míře ovlivněni opatřeními proti onemocnění Covid-19, však může dojít ke zpoždění dodávek od výrobců, a to i těch, které máme již dlouho dopředu nasmlouvané.

Díky skokovému nárůstu nákupů v internetových obchodech v době pandemie jsou na hraně svých kapacit i přepravci zboží. Ti jsou navíc samozřejmě také ovlivněni všemi dalšími opatřeními proti onemocnění Covid-19 podobně jako výrobci (onemocnění zaměstnanců, karantény, akutní nouzová opatření ze strany státu a úřadů atp.).

Na základě všeho výše uvedeného Vás tedy prosíme o shovívavost, dojde-li ke zpoždění dodání Vaší objednávky nad dobu uvedenou u jednotlivých produktů.

 

11.  Naúčtujete mi nějaký poplatek, když bez předchozí domluvy s vámi nepřevezmu objednanou zásilku nebo mě v případě vámi objednaného svozu nezastihne řidič kurýrní služby na smluvené adrese?

Bohužel ano. Přepravní společnosti nám totiž v takových případech své služby také účtují.
Z naší strany po Vás tedy budeme požadovat úhradu poplatku odpovídajícího ceně za doručení zboží při objednání v našem eshopu – www.levnelyze.cz/postovne. Úhradu tohoto poplatku budeme požadovat i v případech, kdy doručení původně objednaného zboží bylo zdarma.

 

12.  Kdy mohu zaplatit svoji objednávku převodem?

Jakmile Vám emailem zašleme fakturu. Její součástí bude i číslo našeho bankovního účtu. Fakturu Vám odešleme v okamžiku, kdy Vámi objednané zboží přijmeme na sklad. Na základě této faktury Vás prosíme o úhradu objednávky. Pokud chcete odeslání objednaného zboží k Vám urychlit, zašlete nám na email dotaz@levnelyze.cz potvrzení o provedené platbě z Vašeho internetového bankovnictví ve formátu PDF. Z naší strany pak zboží vyexpedujeme v co nejkratším možném termínu. Zároveň je však nutné počítat s tím, že termín příjmu Vámi objednaného zboží na náš sklad je závislý na rychlosti doručení od distributora (většinou 2 - 7 pracovních dní).


 

Tento web používá cookies

Některé jsou nezbytné pro fungování webu, jiné využíváme ke statistickému vyhodnocování, pro účely marketingu, případně se jedná o cookies třetích stran. Souhlas s použitím jiných cookies než nezbytných pro fungování webu je dobrovolný. Kliknutím na tlačítko „Souhlasím!“ se aktivují všechny cookies. Váš výběr nepovinných kategorií cookies můžete kdykoliv upravit v Upravit nastavení. Další informace naleznete v našem Prohlášení o použití cookies.

Upravit nastavení