CZ SK PL
Skipasy zdarma
Získajte zadarmo skipasy při své objednávce nad 2 000,- Kč Více
Doprava zadarmo
Doprava zdarma od 3 000,- Kč Více
Dárečky
Máme dárek i pro tebe Více

FAQs

Často kladené otázky

 

 

1.   Mohu zboží vrátit?

U nás není problém zboží vrátit. Musí být ale splněny určité podmínky:

  1. Zboží vrátíte co nejdříve po doručení, a to nejdéle do 14 dní od obdržení objednaného zboží. Nebo nám do té doby alespoň oznámíte odstoupení od kupní smlouvy a dále postupujete dle našich obchodních podmínek.

  2. Vyplňte, prosím, formulář pro odstoupení od kupní smlouvy na https://www.levnelyze.cz/stranky/return-form.htm (vyberte možnost „vrácení zboží“).

  3. Zboží bude doručeno zpět na sklad nepoužité, nepoškozené a v originálním obalu.

  4. Adresa pro odeslání vraceného zboží:
    GOLD SPORT s.r.o.
    Nový Svět 629
    Harrachov
    512 46

 

2.   Pokud mi vybraná velikost nesedí, mohu ji vyměnit?

Ano, u nás lze zboží vyměnit. Postupujte následujícím způsobem:

  1. V našem eshopu objednejte co nejdříve požadovanou správnou velikost daného artiklu.

  2. Původní zboží vraťte standardním způsobem popsaným výše v odstavci “Mohu zboží vrátit“.

  3. Po obdržení vráceného zboží Vám co nejrychleji převedeme na Váš účet peníze za chybně zakoupené zboží. Nově správně objednanou velikost /délku zboží Vám zašleme obratem (nečekáme tedy na vrácení původního zboží, které jste chybně vybrali). Způsob dopravy a úhrady nově vybraného zboží záleží na Vašem výběru v nové objednávce.

 

3.   Mohu zboží vrátit i po vánočních svátcích?

U nás není problém zakoupit zboží nyní a vrátit ho po Vánocích, pokud splníte následující podmínky:

  1. Do poznámky k objednávce napíšete, že se jedná o vánoční dárek.

  2. Zboží vrátíte co nejdříve po vánočních svátcích (odešlete jej nejpozději druhý pracovní den po vánočních svátcích).

  3. Vyplníte formulář na https://www.levnelyze.cz/stranky/return-form.htm (vyberte možnost „vrácení zboží“).

  4. Zboží bude doručeno zpět na sklad nepoužité, nepoškozené a v originálním obalu.

  5. Adresa pro odeslání vraceného zboží:
    GOLD SPORT s.r.o.
    Nový Svět 629
    Harrachov
    512 46

 

4.   Jak reklamovat vadný výrobek?

Reklamované zboží odešlete zpět k nám spolu s průvodním dopisem. Reklamační řád i formulář pro vygenerování průvodního dopisu naleznete na https://www.levnelyze.cz/stranky/reklamacni-rad.htm.

Adresa pro odeslání reklamovaného zboží:
GOLD SPORT s.r.o.
Nový Svět 629
Harrachov
512 46

Prosíme, počítejte s následujícími podmínkami reklamace zboží:

  1. 30denní zákonná lhůta pro vyřízení reklamace se počítá od doručení zboží na výše uvedenou adresu našeho skladu,

  2. po odborném posouzení může být reklamace uznána nebo zamítnuta,

  3. v případě uznání reklamace není možné zvolit Vámi preferovaný způsob řešení. Uznaná reklamace je řešena vrácením peněz na Váš bankovní účet nebo výměnou za nové zboží nebo opravou reklamovaného zboží.

 

5.   Jak mi budou doručeny darované skipasy?

Skipasy zdarma je možné získat v našem eshopu při splnění podmínek dané akce (viz www.levnelyze.cz/skipasy).
Vouchery na skipasy zdarma jsou následně zasílány v elektronické podobě společně s fakturou za nákup v našem eshopu. Vouchery jsou přímo součástí faktury, a to na její druhé a dalších stranách.
Jestliže Vám zpráva nebo příloha nedorazila, pak je pravděpodobné, že je odstranil Váš antivirový program nebo poštovní klient, případně byly přesunuty do nevyžádané pošty.
Budete-li mít další dotazy k akci Skipasy zdarma, zasílejte je spolu s případnou předchozí emailovou korespondencí v této věci na adresu martin@levnelyze.cz.

 

6.   Proč moje objednávka trvá někdy delší dobu, než bylo stanoveno?

Naším cílem je nabídnout zákazníkům pokud možno co nejširší nabídku zimních sportovních potřeb. Ovšem některé nestandardní lyže, lyžáky, helmy atd. a ne zcela běžné velikosti jsou vyráběny a dodávány výrobcem či distributorem v omezeném množství. Často jsou i přímo na zakázku vyráběny a proto někdy dochází ke zpoždění při následném dodání zákazníkovi. Buď v důsledku čekání na vyrobení artiklu, anebo protože jsme ho objednali přímo pro Vás ze vzdálenějšího skladu v Evropě, kde byl ještě k dispozici.

Náš tým vždy usilovně pracuje na co nejrychlejším dodání, přesto však prodloužení dodací lhůty v některých z výše uvedených případů nedokážeme ovlivnit.

 

7.   Proč nabízíme lyžáky vždy po dvou číslech například 27 a 27,5?

Číslování lyžařských bot je uvedeno ve dvou velikostech. Každá dvojice čísel má stejný rozměr skeletu i vnitřní botičky. Jediný rozdíl je ve vnitřní stélce, kde pro menší velikost se dává silnější stélka v prstové části a pro větší velikost slabší. V balení jsou obě stélky, boty si tedy vložením správné stélky doupravíte podle Vaší potřeby.

Velikost lyžáků - 750x150px.png
 

8.   V čem spočívá služba seřízení kola?

Při objednání služby „seřízení kola“ obdržíte Vámi zakoupené kolo téměř připravené k jízdě.
Seřízené budou brzdy, přesmykače, vycentrovaná kola a nafouknuté duše.
Vzhledem k podmínkám přepravních (kurýrních) společností je třeba po rozbalení zásilky namontovat na kole ještě sedlo, přední kolo a řídítka.

Každý výrobce po ujetí několika kilometrů doporučuje prohlídku kola a případně dotažení povolených šroubů a spojů. Během přepravy kurýrem se výjimečně může stát, že přesmykač či brzdy budou potřebovat znovu seřídit.

 

9.   Kdy mohu zaplatit svoji objednávku převodem?

Jakmile Vám emailem zašleme fakturu. Její součástí bude i číslo našeho bankovního účtu. Fakturu Vám odešleme v okamžiku, kdy Vámi objednané zboží přijmeme na sklad. Na základě této faktury Vás prosíme o úhradu objednávky. Pokud chcete odeslání objednaného zboží k Vám urychlit, zašlete nám na email dotaz@levnelyze.cz potvrzení o provedené platbě z Vašeho internetového bankovnictví ve formátu PDF. Z naší strany pak zboží vyexpedujeme v co nejkratším možném termínu. Zároveň je však nutné počítat s tím, že termín příjmu Vámi objednaného zboží na náš sklad je závislý na rychlosti doručení od distributora (většinou 2 - 7 pracovních dní).