Vážení zákazníci, v současné době nenabízíme prodej na splátky.
Vybrat si můžete z jiných způsobů plateb.
To, že ve stoupáních překonáváte své limity neznamená, že se chcete ve sjezdech šetřit, a proto v Merida vyrobili model NINETY-SIX 9000. Kolo má lehký karbonový rám P-FLEX, který poskytuje závodní geny pro cross-country, zatímco sjezdové schopnosti jsou posíleny díky vidlici Fox 34 SC se zdvihem 120 mm a agresivnějším plášťům. Když k tomu přidáte vysněný seznam výbavy s 12rychlostním pohonem SRAM Eagle GX AXS TType, výkonnými 4/2pístkovými brzdami SRAM Level Stealth a karbonovými koly Reynolds, získáte bezvadný balíček.
Velikost kol: | 29" |
Při výrobě jednotlivých karbonových dílů používáme nafukovací vložku, která zaručí, že se uvnitř trubek nevytvoří vrásky, které by zvyšovaly hmotnost a mohli by oslabit trubku. Díky tomu jsou výsledné rámy lehčí, tužší a pevnější.
U většiny rámů jsou vedena lanka a hadice převodovky a brzdy rámem. Kabely vstupují a vystupují z rámu hladkými zdířkami nebo je použit jeden z dalších systémů, jako je SMART ENTRY nebo WIRE PORT. Vedení kabelů uvnitř rámu je chrání před živly, poskytuje čistý a elegantní vzhled a může nabídnout aerodynamické výhody.
Pro zvýšení odolnosti karbonových rámů jsou vrstvy karbonu spojené pryskyřicí s přidanými nanočásticemi, které zvyšují odolnost vůči nárazům až o 40%
Konstrukce odpružení, u níž byl odstraněn tradiční otočný bod na sedlové vzpěře ve prospěch konstrukce s pružnými vzpěrami. Ta využívá poddajnosti materiálu a specifického tvarování trubek k tomu, aby se sedlová a řetězová vzpěra při pohybu odpružení v průběhu jízdy pohybovaly od sebe. Odstraněním tohoto otočného bodu na křížení sedlovky a řetězové vzpěry jsme ušetřili hmotnost, snížili potřebu údržby a zvýšili tuhost konstrukce rámu.
Náhlavní soupravy navržené společností MERIDA, které umožňují, aby všechny ovládací kabely z řídítek vstoupily do rámu přes kryt náhlavní soupravy, čímž vytvářejí čistý a přehledný vzhled, což umožňuje lehčí, pevnější a aerodynamičtější konstrukci rámu než u běžných kabelových portů. V závislosti na modelu jsou lanka vedena zcela interně (včetně lišty a představce) nebo polointegrovaná, kdy lanka vedou do rámu pod představcem.
Přesnost řízení je zásadní pro bezpečné a sebevědomé ovládání a X-TAPER HEADTUBE nám umožňuje tuto přesnost výrazně zvýšit. Větší průměr náhlavní soupravy ve spodní části spárovaný s menším v horní části pomáhá vypořádat se se zátěží, kterou může moderní jezdectví a vybavení klást na hlavovou trubku, a to vše bez zbytečného přidávání hmotnosti. Umožňuje snadnou montáž kuželových vidlic a poskytuje přesné a sebevědomé řízení.