Vážení zákazníci, v současné době nenabízíme prodej na splátky.
Vybrat si můžete z jiných způsobů plateb.
KROSS Grist Boost 1.0 je elektrické trailové kolo vytvořené pro milovníky terénních kol. Lehký hliníkový rám a plné odpružení SR Suntour zaručují pohodlí a jisté ovládání i v náročném terénu. Motor Bafang poskytuje podporu v náročných stoupáních a pohon Shimano Cues se systémem 1x10 umožňuje přesné a plynulé řazení bez ohledu na podmínky na trailu. Kolo KROSS Grist Boost 1.0 je ideální volbou pro ty, kteří si chtějí užít každý okamžik strávený na trailu.
Abyste si zajistili pohodlnou jízdu za všech podmínek, je kolo KROSS Grist Boost 1.0 vybaveno středovým elektropohonem Bafang. Ten je doplněn výkonnou baterií s kapacitou 730 Wh, takže ujetí mnoha kilometrů bez nabíjení nebude problém.
Součástí výbavy je také displej Bafang, na kterém si můžete přečíst klíčové informace týkající se vaší jízdy. Dozvíte se na něm, v jakém režimu se motor právě nachází, a jaká je úroveň nabití baterie.
Pro koho: | Pánské / Unisex |
Typ: | Horské a celoodpružené |
Boost 12x148 - 6mm šírší náboj a širší rozmístění paprsků zvyšuje tuhost kola. Odstup řetězu je 3mm což ponechává větší místo pro pláště a rám, což umožňuje montáž 3" plášťů.
Záruka velké brzdné síly a dobré modulace i v těch nejnáročnějších podmínkách, vydrží mnohem déle než tradiční brzdy.
Vedení kabeláže vnitřkem trubek zvyšuje životnost lanek a bowdenů, chrání je před blátem, pískem a deštěm. Pomáhá také ušetřit vzácné gramy a dosáhnout bezvadný, sportovně-profesionální charakter kola.
Technologie, kdy kotoučovou brzdu montujeme přímo na rám bez dalších meziprvků. Tento systém má pozitivní vliv na sílu a přesnost brzdění, ale i hmotnost. Další výhodou je lepší vedení tepla, díky kterému nedochází během dlouhého brzdění ke snižování efektivity.
Vytvořili jsme systém výměnných pätek v zájmu ochrany našich rámů, jak jen je to možné. V případě poškození je lze snadno a rychle vyměnit. Aby se minimalizovalo poškození rámu, pätky se připevňují šrouby a speciálními maticemi.
Kuželovitý rám hlavy s postupně se měnícím průměrem od 1 1/8" nahoře a 1,5" dole. Větší průměr ve spodní části poskytuje zvýšenou trvanlivost, stejně jako tuhost, která vede k větší přesností při řízení.