Vážení zákazníci, v současné době nenabízíme prodej na splátky.
Vybrat si můžete z jiných způsobů plateb.
Nejnovější přírůstek do řady celohliníkových e-enduro kol od Merida, model eONE-SIXTY 575 kombinuje kapacitu baterie 750 Wh s výkonnou pohonnou jednotkou EP801 a všemi dalšími prvky, které tvoří základ pro úsměv vzbuzující zážitek z jízdy na e-enduro.
Jeho precizně vyladěná geometrie zajišťuje dostatečnou kontrolu a závodní ovladatelnost, zatímco kinematické odpružení FAST poskytuje dokonalou přilnavost, trakci a tlumení nárazů. To vše zkombinujte s odolným pohonem Shimano a výkonnými brzdami Shimano a jste připraveni vyrazit na traily.
Pro koho: | Pánské / Unisex |
Typ: | Horské a celoodpružené |
Držák motoru elektrokola má propracovaný tvar, který je možné vytvořit pouze technologií odlévání. Odlitek tohoto kusu umožňuje vytvořit komplexní, ale lehký tvar, který poskytuje extrémně pevné spojení mezi motorem a rámem pro lepší výkon a spolehlivost. Také dává kolu a motoru hladký a čistě integrovaný vzhled.
Elektronický systém řazení Shimano Di2 nabízí rychlé, plynulé a spolehlivé řazení. Zejména ve světě silnic se osvědčil jako primární volba, když je špičkový výkon na prvním místě. S ohledem na to je široký výběr výkonných silničních rámů, které jsou Di2 READY a dokážou pojmout elektrický kabel, baterii a další drobné úpravy, které systém vyžaduje.
Dvoukomponentní kryt baterie, který se montuje na kola s interně namontovanou baterií. Chrání baterii před nečistotami a vlhkostí a jeho měkčí vnější vrstva tlumí nárazy. Snadno použitelný mechanismus otočného zámku zajišťuje kryt na místě bez nutnosti použití nářadí jednoduchým a lehkým úkonem, který usnadňuje přístup k baterii pro nabíjení mimo kolo, ale zároveň zabraňuje pádu krytu i při jízdě v tom nejnáročnějším terénu.
Kola vybavená „C-Mount“ mají upevňovací body pro zadní nosič již integrované (některá kola vyžadují zadní nosič specifický pro daný model), takže montáž je rychlá, jednoduchá a spolehlivá.
Nová verze technologie "Internal Block", poprvé představená na MErida NINETY-SIX v sezóně 2015, je integrována přímo do rámu a zabraňuje korunce vidlice v kontaktu s rámem v případě pádu nebo extrémního natočení vidlice. Pro extra ochranu jsou na rámu dodatečné gumové dorazy, které zabrání poškození rámu korunkou vidlice.
U většiny rámů jsou vedena lanka a hadice převodovky a brzdy rámem. Kabely vstupují a vystupují z rámu hladkými zdířkami nebo je použit jeden z dalších systémů, jako je SMART ENTRY nebo WIRE PORT. Vedení kabelů uvnitř rámu je chrání před živly, poskytuje čistý a elegantní vzhled a může nabídnout aerodynamické výhody.
Při používání kola v městském prostředí, kde nemusíte mít vždy možnost použít konkrétní stojan na kolo, je stojan ideálním řešením pro bezpečné zaparkování kola. Některá kola jsou dodávána s úhledně integrovaným K-MOUNT, který usnadňuje montáž stojanu MERIDA (nebo jakéhokoli komerčního stojanu). A pokud nechcete mít stojánek a dáváte přednost čistému vzhledu vašeho rámu, K-MOUNT je úhledně schovaný pod vaší řetězovou vzpěrou, těžko jej odhalit, pokud nevíte, že tam je.
Konstrukce odpružení, u níž byl odstraněn tradiční otočný bod na sedlové vzpěře ve prospěch konstrukce s pružnými vzpěrami. Ta využívá poddajnosti materiálu a specifického tvarování trubek k tomu, aby se sedlová a řetězová vzpěra při pohybu odpružení v průběhu jízdy pohybovaly od sebe. Odstraněním tohoto otočného bodu na křížení sedlovky a řetězové vzpěry jsme ušetřili hmotnost, snížili potřebu údržby a zvýšili tuhost konstrukce rámu.
Na všech kolech je používán minimálně hliník třídy 6061. Obzvláště dobře se hodí pro tvarování pomocí procesů hydroformingu a technoformingu, které umožňují měnit tloušťku stěny, aby bylo dosáhnuto dvojité trubky a složitých tvarů rámů. Je to také slitina, která se snadno svařuje, a jakmile byla pečlivě tepelně zpracována pro maximalizaci pevnosti, znamená to, že mohou být vytvořeny pevné a lehké rámy jízdních kol, které si budete užívat.
Svářeč pomocí svařovacího hořáku dvakrát přejede spoj, čímž pomáhá vyhladit přídavný materiál. Vyžaduje to hodně zručnosti, ale přináší to pevné a chytře vypadající rámy, které na první pohled vypadají jako rám z uhlíkových vláken.
Náhlavní soupravy navržené společností MERIDA, které umožňují, aby všechny ovládací kabely z řídítek vstoupily do rámu přes kryt náhlavní soupravy, čímž vytvářejí čistý a přehledný vzhled, což umožňuje lehčí, pevnější a aerodynamičtější konstrukci rámu než u běžných kabelových portů. V závislosti na modelu jsou lanka vedena zcela interně (včetně lišty a představce) nebo polointegrovaná, kdy lanka vedou do rámu pod představcem.
Přesnost řízení je zásadní pro bezpečné a sebevědomé ovládání a X-TAPER HEADTUBE nám umožňuje tuto přesnost výrazně zvýšit. Větší průměr náhlavní soupravy ve spodní části spárovaný s menším v horní části pomáhá vypořádat se se zátěží, kterou může moderní jezdectví a vybavení klást na hlavovou trubku, a to vše bez zbytečného přidávání hmotnosti. Umožňuje snadnou montáž kuželových vidlic a poskytuje přesné a sebevědomé řízení.