Vážení zákazníci, v současné době nenabízíme prodej na splátky.
Vybrat si můžete z jiných způsobů plateb.
Kross Earth 3.0 je přirozeným pokračováním vývoje nižších modelů XC. Je to také přirozený vývoj pro každého cyklistu, který hledá pokročilejší design do všech povětrnostních podmínek. K vytvoření kola v Kross využili zkušeností jejich závodníků sdružených v KROSS Racing Teamu. Jejich tipy a rady, které byly pravidelně upravovány Světovým pohárem XC, umožnily vytvořit s drobnými kompromisy, stroj přizpůsobený výzvám, kterým čelí amatéři na různých závodních trasách.
Vstupte do roku 2022 s novou verzí KROSS Earth 3.0 vybavenou ještě výkonnějšími komponenty než loňská verze. Je to hlavně nová generace pohonu Shimano XT, která je nejoblíbenější u amatérským cyklistů. Verze M9100 využívá stejné technologie jako špičkové Shimano XTR - takže si můžete užít vysoce kvalitní povrchovou úpravu, 12 rychlostních stupňů a ještě lepší spojku řetězu.
Velikost kol: | 29" |
Boost 12x148 - 6mm šírší náboj a širší rozmístění paprsků zvyšuje tuhost kola. Odstup řetězu je 3mm což ponechává větší místo pro pláště a rám, což umožňuje montáž 3" plášťů.
D84 Carbon SL je lehká závodní sloučenina karbonu. D znamená dvojitý karbonový materiál T800S a M40J, který je kombinovaný s nanohliníkovou pryskyřicí. Rám je vyjímečně tuhý při působení horizontálních sil, zároveň ale absorbuje vibrace. Extrémně nízká hmotnost a závodní tuhá konstrukce uspokojí většinu nejnáročnějších závodníků.
Záruka velké brzdné síly a dobré modulace i v těch nejnáročnějších podmínkách, vydrží mnohem déle než tradiční brzdy.
Vedení kabeláže vnitřkem trubek zvyšuje životnost lanek a bowdenů, chrání je před blátem, pískem a deštěm. Pomáhá také ušetřit vzácné gramy a dosáhnout bezvadný, sportovně-profesionální charakter kola.
Technologie, kdy kotoučovou brzdu montujeme přímo na rám bez dalších meziprvků. Tento systém má pozitivní vliv na sílu a přesnost brzdění, ale i hmotnost. Další výhodou je lepší vedení tepla, díky kterému nedochází během dlouhého brzdění ke snižování efektivity.
Ložiska, umístěna uvnitř, zvyšují účinnost šlapání, jejich opotřebení se snižuje a vytváří se lepší přenos řidící síly na kolo.
Vytvořili jsme systém výměnných pätek v zájmu ochrany našich rámů, jak jen je to možné. V případě poškození je lze snadno a rychle vyměnit. Aby se minimalizovalo poškození rámu, pätky se připevňují šrouby a speciálními maticemi.
Kuželovitý rám hlavy s postupně se měnícím průměrem od 1 1/8" nahoře a 1,5" dole. Větší průměr ve spodní části poskytuje zvýšenou trvanlivost, stejně jako tuhost, která vede k větší přesností při řízení.
TRUNNION je moderní systém upevnění tlumiče k rámu. Díky tomu je tlumič kratší při zachování stejné hodnoty zdvihu.