Vážení zákazníci, v současné době nenabízíme prodej na splátky.
Vybrat si můžete z jiných způsobů plateb.
Karbonové hardtailové horské kolo s vidlicí Reba, koly připravenými na bezdušový provoz a poddajnou karbonovou sedlovkou. XT je se série BIG.NINE vybaven nejvíce sportovní geometrií určenou na XC a maratonské závody.
Kolo je vybaveno komponenty Shimano XT a 29" ráfky.
Velikost kol: | 29" |
Při výrobě jednotlivých karbonových dílů používáme nafukovací vložku, která zaručí, že se uvnitř trubek nevytvoří vrásky, které by zvyšovaly hmotnost a mohli by oslabit trubku. Díky tomu jsou výsledné rámy lehčí, tužší a pevnější.
Elektronický systém řazení Shimano Di2 nabízí rychlé, plynulé a spolehlivé řazení. Zejména ve světě silnic se osvědčil jako primární volba, když je špičkový výkon na prvním místě. S ohledem na to je široký výběr výkonných silničních rámů, které jsou Di2 READY a dokážou pojmout elektrický kabel, baterii a další drobné úpravy, které systém vyžaduje.
Profil trubek zadní stavby i specifické uspořádání karbonových plátů fungují jako plochá pružina, která absorbuje nerovnosti terénu a redukuje vibrace.
U většiny rámů jsou vedena lanka a hadice převodovky a brzdy rámem. Kabely vstupují a vystupují z rámu hladkými zdířkami nebo je použit jeden z dalších systémů, jako je SMART ENTRY nebo WIRE PORT. Vedení kabelů uvnitř rámu je chrání před živly, poskytuje čistý a elegantní vzhled a může nabídnout aerodynamické výhody.
Pro zvýšení odolnosti karbonových rámů jsou vrstvy karbonu spojené pryskyřicí s přidanými nanočásticemi, které zvyšují odolnost vůči nárazům až o 40%
Lanka, bovdeny a brzdové hadičky jsou upnuty v napnutém stavu, aby se předešlo jejich klepání na trailech nebo horších cestách. Všechny vstupy jsou kompletně zaměnitelné, aby si uměly poradit s Di2, hydraulickými hadičkami, lanky, bowdeny atd.
Přesnost řízení je zásadní pro bezpečné a sebevědomé ovládání a X-TAPER HEADTUBE nám umožňuje tuto přesnost výrazně zvýšit. Větší průměr náhlavní soupravy ve spodní části spárovaný s menším v horní části pomáhá vypořádat se se zátěží, kterou může moderní jezdectví a vybavení klást na hlavovou trubku, a to vše bez zbytečného přidávání hmotnosti. Umožňuje snadnou montáž kuželových vidlic a poskytuje přesné a sebevědomé řízení.