Vážení zákazníci, v současné době nenabízíme prodej na splátky.
Vybrat si můžete z jiných způsobů plateb.
UPOZORNĚNÍ: Z důvodu velkého nedostatku komponentů především od firmy Shimano, je výrobce nucen operativně měnit specifikace kol v průběhu výroby. Komponenty budou u některých modelů operativně nahrazeny jinými komponenty ve stejné kvalitě. Děkujeme za pochopení.
Kross Evado 4.0 je dámským hliníkovým Lite modelem v kategorii krosových kol, usazeným na standardním průměru kol 28".
Řada krosových kol Evado - bez zbytečného vybavení, velká 28" kola, pneumatiky s nízkým valivým odporem, zjednodušená struktura rámu a sportovní geometrie - to vše zaručuje velký úspěch. Cross modely umožňují rychlou a příjemnou jízdu na asfaltu, štěrku a lesních cestách.
Pevný a lehký hliníkový rám, který je uzpůsoben na delší projížďky po stezkách a menším terénu. Použití komponentů Shimano Tourney/Acera, vidlice SR Suntour NEX se zdvihem 63mm a kotoučových mechanických brzd dělá z tohoto kola kvalitní a cenově dostupný prostředek na výše zmíněné vyjížďky.
Díky použití práškového lakování, které probíhá přímo v prostorách firmy KROSS pod přísným dohledem kontrolorů, je zaručena velmi dobrá kvalita.
Velikost kol: | 28" |
Specificky dámská konstrukce: | Ano |
Vylepšená verze Aluminium 6061, která je ideální kompromis mezi vysokou tuhostí a nízkou hmotností. Rám je velmi odolný vůči vnějším vlivům, rozbití a nárazu. Přes zeslabování všech trubek rámu jsme byli schopni udržet tuhost konstrukce a současně i snížení hmotnosti.
Záruka velké brzdné síly a dobré modulace i v těch nejnáročnějších podmínkách, vydrží mnohem déle než tradiční brzdy.
Metoda používaná ke tvarování rámu. Tato technologie primárně vytváří lehčí strukturu rámu, pro níž je charakteristická preciznost a vyšší trvanlivost.
Vedení kabeláže vnitřkem trubek zvyšuje životnost lanek a bowdenů, chrání je před blátem, pískem a deštěm. Pomáhá také ušetřit vzácné gramy a dosáhnout bezvadný, sportovně-profesionální charakter kola.
Technologie, kdy kotoučovou brzdu montujeme přímo na rám bez dalších meziprvků. Tento systém má pozitivní vliv na sílu a přesnost brzdění, ale i hmotnost. Další výhodou je lepší vedení tepla, díky kterému nedochází během dlouhého brzdění ke snižování efektivity.
Jde o technologii lakování elektrifikovanými práškovými nátěrovými molekulami na hliník za využití tepla. Po slinování laku je povrch dokonale hladký a velmi odolný proti mechanickému poškození.
Vytvořili jsme systém výměnných pätek v zájmu ochrany našich rámů, jak jen je to možné. V případě poškození je lze snadno a rychle vyměnit. Aby se minimalizovalo poškození rámu, pätky se připevňují šrouby a speciálními maticemi.